20 Temmuz 2008 Pazar

21.07.2008 günün sotesi


bugün doğan yengeçlere kıskaç dolusu sevgilerimi üşenmeden yolluyorum iyiki yengeçsiniz.

evet canım yengeçlerim, yeni bir haftaya girmiş bulunduk, ben söylemesem siz yeni bir haftaya girdiğimizi idrak edemiycek olacaktınız neden mi? ee dalgınsınız ama, dargında olabilirsiniz bakın, okuduğunuz o bilimsel astrolojik sitelerde kimbilir neler yazıyordu da onlara kaptırdınız kendinizi ve bana küçüklüğümü hatırlattınız, çok küçük bir yengeçken bende sizin gibi bilimsel ilimsel zihinsel tripsel ve nicesel astrolojik tarikatların esiri olmuş gün be gün hepsini takip ediyordum, bunun farkına varan sevgili çok anlayışlı dostlarım beni astroloji mağdurlarının toplandığı yıldızların altında adlı rehabilitasyon merkezine yatırdılar, tanrıya şükür şuan hiçbir bağımlılığım bulunmuyor, tek emelim sizlerin kölem olarak bu blogu takip etmeniz ve diğer bilimsel sitelerden elinizi eteğinizi çekmeniz, günün anlam ve önemini belirten blogumun reklamını yapan bu kısa ve şirin anektodumdan sonra haftaya sürprizlerle başlayacağımızı belirtebilirim, ne olabilir bu sürprizler? alacağınız kinder yumurtadan çıkan bir adet yengeç oyuncağı olabilir, yada posta kutunuzda beklenmedik bir mektup bulabilirsiniz, güzin abla'ya yolladığınız sevgilim yoksa üç bacaklı mı sorunuzun cevabını almış olabilir, elektronik posta kutunuzda da aynı şekilde haydar dümen'e danıştığınız kabukluyken olmuyor mu sorunuzun yanıtını bulabilirsiniz, telefonunuza kısa mesaj yoluyla gelen şaşırtıcı bir haber olabilir, bakın ben bile bu kadar gizemli konuşmamdan etkilenip hemen cep telefonumu yanıma aldım sürpriz mesajın kimden geleceğini bekliyorum, haftaya sürprizlerle başlamayı umarken diğer bir yandan da ıvır ve zıvır takma ismini koyduğunuz önemli işlerle uğraşıyor olabilirsiniz, iş görüşmeleri gündeme gelebilir, yeni bir işe koyulabilir, eski bir işten ayrılabilir, ayrılırken patronunuzun suratına balon patlatıp onun oracıkta bayılmasına sebeb olurken siz kahkalar atarak oradan kaçabilirsiniz, terfi alabilirsiniz bu sefer balonları etrafa asabilirsiniz, gelişmelerin gelişeceği olgunlaşıp büyüyeceği ergenleşeceği bir haftaya girdiğimizi bilgilerinize sunuyorum, uğraşlarınız artabilir, azalan sıkıntınız olabilir inşallah, adaklar adadım tüm yengeç familyası için, yaklaşan bayramda uyuz olduğumuz koçları oğlakları ve çok parası olanlarda boğaları kesebilir, yada bir dakika koç ve boğalar bizim bir dediğimizi iki etmediler, adaklarımızı tepelere kaçan gözü yükseklerde olan uyuz oğlaklardan yana kullanalım, kuzu kuzu me diyenlere öncelik tanıyalım, iyi haftalar benim canımdan öte kabuklularım.

extralar:
g.y: extralar gözümde çok büyüyor canlarım biliyor musunuz, bir gayinizde çıkıp ben yazarım nolucak sen yorulma yengeçlerin yengeci kıskaçlıların kıskaçlısı padişahımız çok yaşa demiyor, hayır ben bir yengeç değil kendini beğenmiş bir aslan tiplemesi çiziyorum ve bu sönük yengeçlerin hiç hoşuna gitmiyor, bakın extraları böyle harcıyorum işte, extralarda payı olabilecek kendine güvenen gay ve lezbiyen dostlarımızın cv'lerini bekliyorum, ve bu hafta evet: yeni haftamıza bronz tenle gireceksiniz, solaryumda çalışan çocuğu görmek uğruna ıstakoz gibi yanıp üçüncü dereceden yanıklarla sütaş kaymaklı yoğurt tedavisine geçiceksiniz çok yazık olucak, dikkatli olmalısınız, siz benim mesajımı aldınız.
l.y: hafta sonu tanıştığınız o çıtır var ya, ya işte o , anladınız siz onu, o çıtır sizin miğdenize oturur gibime geliyor, haftayı size dar eder, o kadar dar blue-jean giyilir mi canım yok artık daha neler. siz ona nasıl yetişeceksiniz hiç düşündünüz mü şu mıy mıy halinizle, başak mı şu çıtır, o zaman boyunuzdan büyük başak tarlalarının arasına dalmayın keskin gözlü şahinlere tısslayan yılanımsılara yem olmayın, hemde bir çıtır uğruna, hiç tasvip etmiyorum.




Hiç yorum yok: