26 Temmuz 2008 Cumartesi

27.07.2008 günün sotesi

kiskacli bocekler bir cumartesi sotesiz gecti, cok mutluyum diyenlerin parmaklarini havada gorebiliyorum, neden? sotesiz gectigi icin mi? bu kadar mi anti-soteci oldunuz yani size gercekleri soylemiyorum gununuze anlam katmiyorum bakkaldan bir adet lolipop almanizi saglayamiyorum diye mi tum bunlar? kabugumun icinde uzunca bir ic cekip sizi umursamamazliktan gelerek kirilan duygularimla pazar gununun sotesine geciyim, bu arada sotelerin icine fare zehiri attigim hakkinda ki dedikodulara kulak asanlarin kulaklarini kupelerinden cekiyim, herneyse bir susun ve pazar gunu basiniza neler gelicek bir dinleyin; ilk once pazar gunu oldugunu anlayamiycaksiniz, size sanki bir kirmizi bir turuncu bir patlican moru gibi gelicek, tum uyduruk renklerin birlestigini hissediceksiniz ama adini pazar koyamiycaksiniz, evde cekildiginiz kosenizde homurdanip bir ay once otobusteyken karsinizda oturan adamin niye size oyle ters ters baktigini simdi dusunuceksiniz, gecmisinizin sizi takip ettigi suphesine kapilip popcorn tadinda senaryolarla kendinize bay getirtebilirsiniz, iste o bay gelmesi aninda siz en iyisi mi bir disari cikayim derken merdivenlerden evde unuttugunuz cep telefonunuzu almak icin donuceksiniz, cep telefonundan ayri kaldiginiz bes dakika icinde sizi kimsenin aramamis olmasina kafayi takmayi disarda temiz hava almaya tercih edip evde kendimi nasil bayilttim adli eserinizi yazarken bulucaksiniz, kisacasi mi? su pazar gunu ne dememi bekliyorsunuz, gidin kiskaclarinizi bileyletin yeni haftaya keskin kiskaclarla girmeliyiz simdiden aklinizda bulunsun, her gecen gun buyuyen psikopat gunes yaklasan gunlerden birinde tutulucak tum yengecler birlesip voltrani olusturup bu tutulmadan kabuklarinin akiyla kurtulmalilar, hayir ben voltrani olusturamam voltran beni olustursun diyen konservatuar sinavlarina hazirlanan artiz olma hayaliyle dolup tasan yengeclere voltranin mustechen yerinin kenarindan basarilar diliyorum, hepinizi kendimden ve diger zorzip burclardan daha cok seviyorum. (saf yengecler sizi hahaha)

extralar:

g.y: "yapamazsaniz yok" ben daha ne diyebilirim, bakin bu kadin herseyi soylemis, yok iste yapamazsaniz yok, yapamiyorsunuz hala ugrasiyorsunuz, biraz dinlenin sonra yine deneyin.

l.y: tatli yemeniz gereken bir gundesiniz, abur cubur gibi saglikli seyler yiyip kendinizi enerjik hissedebilirsiniz, jelibonlardan ayicikli olanlarin baslarini kopararak yerseniz belki siniriniz gecer, yada bilmiyorum tai-box hala revacta olabilir sosyetik mahallelerdeki tabelalara daha dikkatli bakin.

Hiç yorum yok: